زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد
زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد

جلوگیری از افتادگی سینه


یکی از مشکلاتی که برای خانم ها، به خصوص از سنین 30 تا 40 سالگی پیش می آید، "افتادگی سینه" است. از آن جاییکه زیبایی سینه ها در اندام زنان نقشی اساسی را ایفاء می کند، در اینجا به یک سری راهکارهای ساده امّا مفید که نتیجه ی جدیدترین تحقیقات جهت پیشگیری و ترمیم این مشکل است، اشاره می کنیم:
اندازه و مدل سینه ها، به نوعی، سنبل و نشان دهنده ی ملیّت هر فرد می باشد، در فرهنگهای غیر اسلامی به دلیل نحوه ی پوشش آنها، زیبایی این عضو زنانه، در دید بیشتری قرار دارد، با توجه به اینکه امروزه، بیشتر خانم ها به دلیل مد روز بودن، تمایل به داشتن سینه های بزرگ دارند، لازم است موارد زیر را رعایت کنند:
ادامه مطلب ...

نکاتی برای حفظ سلامتی و زیبایی لب ها

لبها به خاطر موقعیتی که در صورت دارد در زیبا به نظر رسیدن چهره شما بسیار موثر و همچنین به علت تماس مستقیم آنها با هوا و آفتاب، حفظ سلامتی لبها از ویژگی خاصی برخوردار است.


ادامه مطلب ...

مخصوص آقایان

چند تا کلیپ آموزشی ، مدل ها ماساژ و راه های تحریک دیوانه وار خانوم ها رو دارم که مخصوص آقایان عزیز ایرانی 

خواهشا اگر مشگلی تو نحوه اجرا و یا هر سوالی داشتید بگید

فقط ایمیل و مجرد یا متاهل بودن خودنو بگید


راهنمای برای رابطه جنسی ،روحی مخصوص خانمها (خانم ها بخونند)


در اینجا شما چهار نکته اساسی را یاد خواهید گرفت که هر زنی باید آنها را بداند و هیچ مردی
نیست که بتواند در مقابل چنین رفتاری از جانب یک زن مقاومت کند . مطمئن باشید از نتایج بکار
بردن این نکات شگفت زده خواهید شد و همچنین شوهرتان!
راهنمای گام به گام خانمها در رابطه



ادامه مطلب ...

زنان بخوانند..... ۵ شیوه شوهردارى....


همسردارى و گرم نگه داشتن کانون زندگى خانوادگى اگر چه کارى سهل و آسان است اما کمتر کسى موفق مى شود که بتواند گرمى به زندگى اش ببخشد.رعایت نکات و فرمول هایى در چگونگى برخورد با همسرانتان مى تواند شما را در داشتن کانونى گرم و دلپذیر کمک کند. نکاتى را که در این ستون مى خوانید حاصل کار و تلاش متخصصان و برگرفته از زندگى هاى موفق است.
< احترام به اقوام
خوبى هاى اقوام و افراد خانواده شوهرتان را به او گوشزد کنید حتى آن را بیشتر از آنچه که هست تعریف کنید. این باعث مى شود که او هم یاد بگیرد تا به اقوام و خانواده شما متقابلاً احترام بگذارد.
< تشویق به کمک
به شوهرتان بگویید از اینکه به مادرش در انجام کارها کمک مى کند ، خوشحال هستید. به او پیشنهاد بدهید تا هدیه اى براى مادرش بخرد. دراین خرید او را همراهى کنید. گاهى هم خودتان این کار را بکنید. این کار باعث مى شود که شوهرتان بیشتر پى به قلب مهربان و گذشت و فداکارى تان ببرد. از طرف دیگر با شادکردن قلب مادر او دعایى بدرقه راه خود کرده اید که باعث نیکبختى تان مى شود.
< خوب بشنوید
بیشتر افراد دوست دارند که به حرفها و گفته هایشان توجه شود و احساسات شان درک شود خوب و درست شنیدن از گذشته ها یک هنر شمرده شده است. براى درست شنیدن باید از اینکه فکر کنیدکه مى خواهید پاسخ دهید خوددارى کنید و به جاى آن به درک و احساس طرف مقابل که در حال حرف زدن با شماست توجه کنید.وقتى که شوهرتان از محل کارش به خانه مى آید و مى خواهد آنچه را که روى داده برایتان تعریف کند نیازى به این ندارد که انتقاد و راهنمایى شما را بشنود او تنها از بیان وقایع مى خواهد احساسات او را درک کنید.کارى کنید که او احساس کند مى تواند حرف هایش را به شما بزند و شما همیشه در کنار او هستید.
< احترام به تفاوتها
قضاوت کردن در مورد دیگران به این دلیل که روش زندگى شان با ما فرق دارد کار درستى نیست هیچ وقت از شوهرتان نخواهید طبق سلیقه شما صحبت کرده ، لباس بپوشد و رفتار کند این رفتار باعث مى شودکه احساس عشق و علاقه اى را که بین تان وجود دارد از بین ببرید به همسرتان اجازه بدهیدکه آزاد باشد و دراین آزادى خودش را پیدا کند، دراین صورت است که او سعى مى کند بهترین باشدو شما را نیز خوشحال کند اگر دو نفر کاملاً مثل هم باشند، وجود یکى از آنان کفایت مى کند. شوهرتان را با همان خصوصیاتى که دارد دوست داشته باشید.
< دعوا نکنید
تمام زنان و شوهران در تمام دنیا با هم اختلاف دارند. ولى زوج هاى خوشبخت هیچ وقت با هم مشاجره نمى کنند. وقتى به خاطر مسأله اى با هم دچار اختلاف مى شوید در حضور دیگران با هم دعوا نکنید بلکه در جمع و در برابر دیگران با احترام برخورد کنید و همدیگر را بالا ببرید. در تنهایى وقت زیادى دارید که با هم بحث کنید.
اگر دو نفر هیچ وقت با هم جر و بحث نکنند به این معنا است که یکى از آنها هیچ وقت احساسات خود را ابراز نکرده است و احساسات ابراز نشده به رابطه صمیمى آسیب مى رساند. سعى کنید دعواهاى کوتاه را یاد بگیرید درضمن مشاجره خوبى ها را هم گوشزد کنید.

لوسیون استحکام دهنده ناخنها

مواد لازم: زرده تخم مرغ (یک عدد) ، روغن بادام (یک قاشق غذاخوری) ، نمک (یک قاشق غذاخوری) ، عسل (یک قاشق غذاخوری)

طرز استفاده : عسل ، زرده تخم مرغ ، روغن بادام و نمک را با هم مخلوط کرده و به مدت نیم ساعت ناخن هارا در این مخلوط قرار دهید ، هفته ای دو بار این کار را تکرار کنید .

 

لوسیون ضد چروک دست

مواد لازم : گوجه فرنگی (دوعدد ) ، گیلیسیرین (یک قاشق چایخوری ) ، اب پرتغال ( چهار قاشق چایخوری 

طرز استفاده : اب گوجه فرنگی را گرفته وبا بقیه مواد مخلوط کرده وخوب به هم بزنید . این لوسیون را روزی یک بار به دستتان مالیده و بعد از سی دقیقه با اب ولرم بشویید. این لوسیون را می توانید به مدت هفتادو دو ساعت در جای خنک نگهداری کنید