زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد
زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد

توصیه هایی برای زیبایی لب ها

لب ها در طول زمانهای متمادی و فرهنگهای مختلف مشخصه ی مهم زیبایی بوده اند . لب های صیقلی و صاف و کامل ، نه تنها جذابند بلکه جوانی و شادابی را به ذهن خطور می کنند . بنابراین وقتی کسی صحبت می کند دیگران به لب های او نگاه می کنند .

هر چند زنان جوان چین و چروک اطراف لب را ندارند اما آنها گاهی اوقات دوست دارند که لبهای شیار دار و پر تری داشته باشند .

لذا برای داشتن لب های زیبا به توصیه ها و ترفندهای زیر توجه نمایید .

۱-  برای انعطاف پذیری و نرمی لب ها ی خود هر روز صبح آن را  با ترکیب آب و آب لیمو به آرامی بمالید . آب لیمو اثر زیادی روی پاک شدن و جوانی و شادابی پوست دارد . بنابراین شما می توانید تمام صورت خود را با مخلوط آب لیمو و آب بشویید . به یک فنجان آب ولرم 8  تا 10 قطره آب لیمو لضافه کنید و بعد با یک دستمال نرم یا پنبه صورت و لبهای خود را تمیز کنید . در مورد پوست خشک مقدار آب لیمو را قدری کمتر کنید و برای پوست های چرب کمی آب لیمو را افزایش دهید .

۲- برای درمان لب های خشک و دردناک باید داروی طبیعی را خودتان درست کنید تا از آسیب به پوست جلوگیری کنید . برای درست کردن این ترکیب 10 گرم موم را در حرارت نسبتا پایینی ذوب کنید سپس آنرا از روی حرارت برداشته و به آن 10 گرم کره کاکائو اضافه کنید . 3 گرم روغن آفتاب گردان ، 1 گرم سرکه سیب و 30گرم روغن بادام را خوب مخلوط کنید . آنرا در یک ظرف شیشه ای کوچکی ریخته و درب آنرا با درپوش سفتی خوب ببندید . 

۳-  ترکیب جلا دهنده ی میوه ای لب مورد علاقه ی خود را تهیه کنید . خیلی ساده ، 1 قسمت ژل آلوئه ورا ، 1 قسمت ژل پترولیوم و 3 قطره عصاره ی میوه ی مورد علاقه خود را مخلوط کنید ودر ظر ف کوچکی نگه داری نمایید .


۴-  به قدر کافی آب بنوشید تا بدن و پوست و لب های شما پر آب و زیبا شود . آب مهم ترین جزء در هر ترکیب درمانی و دارویی است و اهمیت نوشیدن آب برای سلامتی و زیبایی حیاتی است لذا همواره یک بطری آب به همراه داشته باشید .

۵- کرم ها و ترکیبات استاندارد پر کننده ی لب :

پرکننده های لب  یکی از ترفندهای ابتکاری زیبایی است که لب های شما را گوشتی تر می کند . پوست لب های شما نازک است و لب ها جریان خون فعال و زیادی دارند . پرکننده های لب دارای فلفل تند یا مواد محرک دیگری هستند که در داخل این پوست نازک نفوذ می کنند و موجب اتساع و آماس عروق خونی در لب می شوند . وقتی که عروق خونی متسع می شوند لبها مانند بالن از خون پر می شوند وفورا به لب های شما ظاهری پر گوشت می دهند . در نتیجه این حالت به شریک جنسی شما یک حس طنین در لب شما را داده و وی برای مدتی پس از ب و س ی د ن لبهای شما آن را حس می کند .

۶- کرم های لایه بردار :

دومین عامل مهم مربوط به لب ها پوسته پوسته شدن آنهاست . این حالت در اثر خشکی پوست ایجاد می شود مانند حالت آفتاب سوختگی . لذا از یک ماده ی پوسته بردار خوب برای جلا دادن و صورتی کردن لب های خود استفاده کنید .این کار باید در حد اعتدال استفاده شود چرا که زیاده روی در مصرف آن موجب سوزش پوست می شود و نه تنها جذاب نمی شود بلکه برای ب و س ی دن نیز خوب نخواهد بود . توجه کنید کرم های لایه بردار نباید بیش از ۳۰ ثانیه روی لب بمانند .

۷- ترکیبات مرطوب کننده و محافظت کننده ی لب :

هر بار که شما لب های خود را پوسته برداری می کنید مهم است که آنها را مرطوب کنید . زیرا پوست لب نازک است و لب های شما در معرض تعریق دائمی است . و براحتی خشک می شود . از بالم های مرطوب کننده ی لب بطور مداوم در طول روز استفاده کنید تا رطوبت لب های شما حفظ شده و مانع خشکی آنها گردد . همیشه از بالم هایی استفاده کنید که لب شما را از تابش آفتاب نیز حفظ کند . پوست نازک لب به مرور زمان در طول سالها در اثر نور ماوراء بنفش در اثر انباشتگی پوست ضخیم شده و سخت می شود و پوسته پوسته و حتی ممکن است دچار سرطان شود مانند سزطان پوستی اسکوآموس سل کارسینوما . لذا محافظت از لب ها بسیار حیاتی است .

۸- سیگار نکشید :

 هر چند در کشور ما بانوان کمی هستند که سیگار می کشند ولی این گفته شاید قدری دور از ذهن بنظر آید که سیگار کشیدن دو اثر نامطلوب بر روی لب ها دارد : اول اینکه سیگار کشیدن سبب چروک شدن لب می گردد . دوم اینکه خط عمودی کنار لب ها را افزایش می دهد .

۹- بوتوکس :

بالاخره تزریقات زیبایی می تواند مشکل لب ها را حل کند بخصوص پر کننده ها می توانند برای صاف کردن خطوط عمودی اطراف لب بکار روند . بوتوکس می تواند خطوط عمودی اطراف لب را از بین ببرد و چروک اطراف دهان را صاف کند . اگرچه همیشه نتیجه ی بوتوکس رضایتبخش نخواهد بود .   

۱۰- لب های خود را مانند عضو مهمی از بدن خود دوست بدارید و بدانید نقش بسیار مهم و موثری در روابط زناشویی با همسرتان دارد بنا براین اطلاعات لازم را در خصوص نگهداری و کاربرد آن در روابط زناشویی بدست آورید و عادات بدی مانند گاز زدن لبها را که به سلامت و زیبایی لب هایتان صدمه می زند ترک کنید .


تالیف و ترجمه : ع. حمزه یی کارشناس PT  و تناسب اندام

نظرات 2 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://zahta74.blogsky.com

وب و مطالب خعلی خوبی دارین

ممنون

ساناز سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

باتشکر
بسیارمفید بود

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد