زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد
زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد

روشی برای پاک نشدن رژ لب خانمها


بعضی از رژلب‌ها دوام زیادی دارند اما معمولا فرمولاسیون مواد تشکیل‌دهنده آنها بسیار خشک است؛ بنابراین پوست لطیف لب را آزار می‌‌دهند اما ما می‌خواهیم به شما یاد دهیم چگونه از همان رژهای همیشگی استفاده کنید اما دوام آنها را بالا ببرید: 


یک مداد لب با رنگ طبیعی لب انتخاب کنید یعنی رنگش به گونه‌ای باشد که چندان روی لب جلب توجه نکند و همچون هاله‌ای روی لب بنشیند.با مداد خطوط مرزی لب را کاملا مشخص کنید. علاوه بر اینها داخل لب را نیز با مداد رنگ دهید؛ چرا که این پایه رنگ به نگه داشتن رنگ لب کمک می‌کند. روی همین لایه رژلب بزنید. 
بعد از زدن رژلب، با مداد خط مرزی بالای لب را پررنگ کنید. 

با انگشت آرام روی لب‌ها بزنید تا هم رژلب‌های اضافی پاک و هم رنگ لب‌ها یکنواخت شود. 
کمی پودر پنکیک یا رژگونه روی لب‌ها بزنید تا ماندگاری رژلب را باز هم بیشتر کند.

 

 


ورزشی برای ارتقاء روابط زناشویی(9)

وزنه بزنید  

Lift Weights


وزنه بزنید (  Lift Weights ) :

بسیاری از افرادی که بخشی از زندگی روزه مره شان را به ورزش اختصاص می دهند شاید علاقه ای به وزنه زدن نداشته باشند . شاید تصورشان این است که با وزنه زدن و حجیم شدن اندام و عضلات چهره ی خوبی پیدا نخواهند کرد .  . بهر حال در هر دو جنس مرد و رن می توانند آثار و فواید وزنه زدن را مورد توجه قرار دهند .

وزنه زدن می تواند موجب تقویت و استحکام استخوان ها و افزایش حجم گروه های عضلانی بزرگ بدن شود . یک تحقیق علمی نشان می دهد که وزنه زدن موجب افزایش قابل توجهی در میزان تستوسترون شده و این امر به نوبه ی خود تاثیر بسیار چشمگیری بر روی ارتقاء زندگی زناشویی فرد خواهد داشت . 

  ادامه مطلب ...

موی زیر پوستی چیست ؟

موی زیر پوستی چیست ؟

موهای زیر پوستی موهائی هستند که کمی به سمت بیرون ازپوست رشد می کنند ودوباره به داخل خمیده شده وبه پوست فرومیروند. ویا ازاول اززیر پوست خارج نمی شوند وبه صورت خوابیده در یک کانال ظریف در زیر پوست دیده می شوند .

علت موی زیر پوستی چیست ؟
هر چیزی که موهارا کوتاه ونوکش را تیز ببرد می تواند سبب موی زیر پوستی شود . مانند تیغ زدن ،موکن برقی ؛ موم انداختن و پوشیدن لباس های تنگ از عوامل می باشد .
وقتی که دهانه فوکیلول مو بسته شود وموئی که در حال رشد است وانتهای آن تیز وبرنده است به زیر پوست هدایت شده ورشد می کند و یک برجستگی کوچک در زیر پوست ایجاد میکند که می تواند ملتهب ویا چرکی و درد ناک شود . افرادی که موهای ضخیم وفر دارند بیشتر دچار موی زیر پوستی می شوند . بعضی ها هم به صورت ژنتیکی دچار این مشکل هستند . خشکی پوست نیز می تواند سبب موهای زیر پوستی شود .

  ادامه مطلب ...