زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد
زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد

تصاویر آموزشی

سلام تصاویر آموزشی جدیدی تهیه کردم برای گروه های مختلف با عنوان های مختلف در دسته بندی جدا از هم

کسانی که علاقه مند به دریافت عکسهای هستند لطفا 

1مشخصات 

2سن 

ایمیل 

متاهل یا مجرد بودن خود رو اعلام کنن تا عکس های مرتبط با آنها را ارسال نماییم ضمنا تصاویر متحرک و با پسوند gif میباشند

رابطه زناشویی برای بدن ضرر ندارد؟

دفعات روابط زناشویی به نیازهای طرفین بستگی دارد و ممکن است یک زوج ۳۰ ساله با ۲ بار برقراری رابطه در هفته نیازهایشان برطرف شود ولی زوج ۳۰ ساله دیگر با ماهی یکبار رابطه نیازهایشان برطرف شود. برخلاف تصور عام، رابطه زناشویی هیچ گونه اثر سوئی بر بدن ندارد و این باور که هر بار رابطه زناشویی باعث مصرف هزاران کالری انرژی و از بین رفتن مقادیر زیادی ویتامین و موادمعدنی از بدن می شود، کاملا نادرست است.



«مردی ۲۹ ساله و متاهل هستم که ۲ سال است ازدواج کرده ام. آیا برقراری رابطه زناشویی به دفعات زیاد برای من و همسرم ضرر دارد؟

قبل از پاسخگویی به پرسش بالا باید سوال کنم که اصولا منظورتان از کلمه «زیاد» چیست؟ برای برقراری روابط زناشویی در روز یا هفته، عدد و رقم خاصی ذکر نشده است. عده ای سوال می کنند که مثلا در دهه چهارم زندگی چند بار روابط زناشویی در هفته لازم است درحالی که به هیچ وجه در مورد دفعات برقراری رابطه طبیعی در سنین مختلف عدد و رقم وجود ندارد و رابطه زناشویی مانند بیماری قند یا دیابت نیست که مثلا بگوییم اگر قندخون بالاتر از ۱۰۰ میلی گرم در ۱۰۰ میلی لیتر خون باشد، غیرطبیعی است. از آن طرف، میل جنسی زیاد را نباید با بیش فعالی جنسی که روان شناسان و روان پزشکان آن را «اختلال رفتاری» محسوب می کنند، اشتباه گرفت. بیش فعالی جنسی عبارت از تمایل و احساس نیاز مرضی به برقراری رابطه زناشویی است، به طوری که فرد مبتلا مثلا با ۲۰ ۱۵ بار برقراری رابطه در روز هم ارضا نمی شود اما در شرایطی ممکن است مردی در روز ۳ بار رابطه زناشویی داشته باشد ولی این حالت بیماری به شمار نمی رود.

 
ادامه مطلب ...

آموزش صوتی روابط جنسی


دو کلیپ صوتی آموزش رابطه جنسی برای بانوان رسید

متقاضیان ایمیل خود را در نظرات بگذارند

ضمنا دوستان عزیز لطفا تحت هیچ عنوان درخواست های خود رو به صورت پیام خصوصی ارسال ننماید

کیست تخمدان به سراغ چه زنانی می رود؟

شاید شما هم با خانمهای متعددی رو به رو شده باشید که از اختلالات دوره ماهانه شکایت دارند و
 نمی دانند چه کاری انجام دهند و البته در این میان حتی برخی از دختران به دلیل بی اطلاعی از اهمیت موضوع آن را با مادرشان نیز در میان نمی گذارند تا چه برسد به مراجعه به پزشک متخصص.
بعضی دیگر از خانمها هم از وجود موهای زائد صورت ناراحتند و نمی دانند برای رفع این مشکل چه باید بکنند؟
برخی به پزشک مراجعه می کنند و برایشان تشخیص کیست تخمدان داده می شود که آنها پیش از دیگران نگرانند ولی باز هم درباره مشکلشان حرفی نمی زنند و چیزی نمی پرسند و...
با توجه به اهمیت این موضوع و ارتباط سلامت تخمدانها با سلامت «زن» ما این مقوله را با دکتر مریم جهان افروز برهانی،جراح و متخصص بیماریهای زنان و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی در میان گذاشتیم.
 
ادامه مطلب ...

آموزش و چگونه دیر ارضا شویم در رابطه زناشویی؟

هر مردی می تواند در رابطه جنسی خود چندین بار ارگاسم شود. برای اینکار فقط کافی است اطلاعات کافی درمورد تمایلات جنسی مردانه، روابط زناشویی و تکنیک های خاص آن داشته باشید. هدف اکثر مردان در روابط زناشویی، انزال است نه عشق بازی. وقتی یک مرد چند بار ارگاسم را تجربه می کند، نه تنها خودش بهتر ارضا می شود، بلکه طرف مقابلش را هم بسیار بهتر ارضا خواهد کرد.

ارگاسم های چندگانه به دنبال هم اتفاق می افتند، بدون اینکه فرد در خلال آنها تحریک جنسی خود را از دست بدهد. خانم ها به راحتی می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اما تعداد کمی از مردان می دانند که با آموزش صحیح آنها هم می توانند دقیقاً مثل خانم ها چندین بار در روابط زناشویی به ارگاسم برسند.درمورد خانم ها،ارگاسم چندگانه به این معناست که مدت زمان کمی بعد از اولین ارگاسم، تحریک جنسی خود را بازمی یابند، که معمولاً بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق می افتد. وقتی زنی در یک رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم می رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود.

خیلی از مردان اشتباهاً تصور می کنند که وقتی بتوانند بعد از انزال دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته اند. این اشتباه است. س ک س چند ارگاسمه مردانه به س ک سی گفته می شود که در خلال ارگاسم ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. تنها استثناء آن زمانی است که انزال با آخرین ارگاسم همراه می شود.قبل از توضیح بیشتر بد نیست که با فرایند تکنیکی “چرخه تحریک جنسی”
آشنا شوید.

ادامه مطلب ...

ورزشی برای ارتقاء روابط زناشویی(10)

با هم ورزش کنید ( Exercise Together )

با هم ورزش کنید ( Exercise Together ) :

بر خلاف بحث هایی تا بحال در مورد اثرات ورزش در ورابط زناشویی داشته ایم ، شماره ی ۱۰ این بحث در مورد نوع یا نحوه ی ورزش کردن نمی باشد . و این عنوان از نوع و نحوه ی تمریناتی که قبلا گفته شده است از درجه ی اهمیت کمتری برخوردار نیست .

  در صورتی که ورزش کردن برای شما بغایت سخت شده است و بعبارت دیگر گیر کرده اید باید ورزش کردن را برای خود جذاب و شیرین کنید . بهترین روش برای این کار ورزش کردن همراه با فرد دیگری است که اگر این فرد همسر شما باشد بهترین نتیجه عایدتان خواهد شد . در واقع این شکل از ورزش کردن اندام شما را به تناسب و فیت شدن نزدیک می کند . در نتیحه در بستر زناشویی انعطاف ، قدرت و استقامت بیشتری پیدا کرده و بهره ی بیشتر ی خواهید برد .

وجود فرد دوم موجب می شود صبح ها بجای چرت زدن در رختخواب سر موقع بلند شوید و نیز فرد دوم،  نوعی رقابت را در شما بر می انگیزاند . با او برنامه ریزی می کنید و مجبور می شوید به سر قرار خود آماده شوید . بخصوص در مورد ورزش هایی که بصورت مشترکا یا گروهی انجام مش می شود مانند تنیس ، دوچرخه سواری یا هر ورزش دیگر .