زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد
زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد

ورزشی برای ارتقاء روابط زناشویی(3)


در هر یک از پوزیشن های روابط زناشویی لازم است که بخصوص  بتوسط بازوها بتوانید وزن خود را حفظ کنید . مانند پوزیشن سنتی در   بنا براین زمانی فرد می تواند مدت طولانی تری پوزیشن را حفظ کند که بازوها و عضلات سینه ی او تقویت شده باشند . تقویت تنه ی فوقانی همچنین برای پوزیشن های ایستاده  بخصوص در مواردی که مرد باید وزن زن را تحمل کند دارای اهمیت زیادی است . 

یکی از مهم ترین تمریناتی که برایاین منظور توصیه می شود تمرین پوش آپ است که قبلا برای تناسب اندام سینه ها بسیار روی آن تاکید شده است . تمرینات پوش در سه سطح از مبتدی تا پیشرفته به شرح زیر توصیه می شود:

الف) پوش آپ دیوار Wall push up  .

ب) پوش آپ زانو زده Kneeling push up  .

ج) پوش آپ push up  .

لذا توصیه می شود افراد مبتدی که تازه شروع به ورزش می کنند با پوش آپ دیوار آغاز کنند . و پس از مدت 2 هفته تا 1 ماه اقدام به تمرین پوش آپ زانو زده بنمایند . 

با توجه به اینکه قبلا پوش آپ دیوار بارها توضیح داده شده و پوش آپ اصلی که همان شنای تخت عامیانه ی ماست نیز برای همه آشناست در این بخش به آموزش پوش آپ زانو زده اقدام می نماید :


برای این کار بر روی یک پد چهاز زانو قرار گرفته سپس دستها را مانند شکل روی زمین بگذارید . دستها باید در کنار شانه و در طرفین شانه روی زمین قرار گیرد و نوک انگشتان رو به جلو باشد .

در این تمرین برای راحتی باید بجای قرارگرفتن روی نوک انگشتان پا باید روی زانو قرار گیرید و ساق پاها را بشکل ضربدری روی هم قراردهید . این تمرین را بآرامی انجام دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد