زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد
زیبابودن و همسر خوبی بودن

زیبابودن و همسر خوبی بودن

این سری دوم وبلاگ است متاسفانه سری اول بدون هیچ دلیلی فیلتر شد

ورزشی برای ارتقاء روابط زناشویی(4)


تمرینات ایروبیک
Cardiovascular Exercise

از ع . حمزه یی کارشناس PT


               یک تمرین ورزشی روتین و منظم باید متشکل از تمرینات قلبی عروقی و بعبارت دیگر تمرینات ایروبیک باشد . و بطور عادی باید هر هر نوبت این تمرینات  ۲۰ دقیقه بطول انجامد .

            برای رسیدن به این منظور باید در مدت تعیین شده و نسبتا طولانی ۲۰ دقیقه ای ریتم ضربان قلبی و تنفس را افزایش دهید . علت این است که در ارگاسم جنسی ریتم ضربان قلب و تنفس افزایش چشمگیری پیدا می کند . بعلاوه این تمرینات باعث افزایش قدرت تحمل پذیری در رابطه ی جنسی شده و بنوبه ی خود امکان بهره وری جنسی را بالا می برد .  

                                                          

             انواع مختلف ی از این تمرینات موجب افزایش توان قلبی فرد می شوند . در صورتی که از فعالیت های خارج از منزل بیشتر لذت می برید می توان به شما ورزش هایی مانند « پیاده روی ، دو ، اسکی ، دوچرخه سواری ، طناب زدن و ...» را معرفی کرد . در داخل منزل نیز می توان از وسابلی مانند : « دوچرخه ی ثابت ، تردمیل ، اسکی فضایی » استفاده نمود . در صورتی که از آسیب ورزش های ضربه ای مانند دویدن و پریدن و ... بر مفاصل خود نگران هستید می توانید این ورزش ها را با شنا ، ، اسکی فضایی و یا دستگاه های دیگر بدنسازی جایگزین نمایید .

                                                      

           البته بهتر است در حین انجام ورزش های ایروبیک ریت قلبی خود را تحت کنترل داشته باشید تا هم با برنامه و نظم بیشتر ار کنید و هم از آسیب به بدن خود جلوگیری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد